Wednesday, May 25, 2011

21 mei 2011 :-)

                                                                 












Assalamualaikum...







Hai semua...dah lama saya tak main karang2 dalam blog nie kan...hmm...rindu sebenarnyer nak main karang2 n blogwalking...tapi nak buat macam mane kan,saya busy sikit la dengan aktiviti harian...hehehe Hmm...ok!hari nie dah masuk seminggu lebih saya demam & hari isnin hari tu baru pegi jumpa doktor...doktor kata kalau tak baik jugak kena g cek darah...so kalau sok still demam,kena la g cek darah uh...hmm...




 Ok!gambar kat atas uh gambar saya dengan anak maksu saya yang ke-2...nama dia hilmi tapi kitaorg sedara mara nie panggil dia mimi...hahaha...macam perempuan kan nama panggilan dia uh...hehehe :-P Ok!tarikh tu pulak ialah tarikh maksu saya g london n anak sedara pakcik saya bertunang...majlis tu buat dekat rumah pakcik saya uh di seksyen 7 shah alam...saya datang sebab tolong makcik kemas rumah dan apa2 yang patut...



 Esok nyer saya still stay kat umah makcik saya uh sampai la kol 3 lebih & kat situ la saya cek keputusan permohonan politeknik...alhamdulillah dpt n 5 julai nanti baru pegi daftar...insyaALLAH kalau dah sambung belajar t banyak benda yang saya boleh share ngan awak2 semua... Hahaha...sebenarnyer tak de benda best pun nak story...just nak bagitau pasal tu je...bukan nak bangga or ape la kan,just happy yang saya dapat sambung belajar...n saya sangat happy dapat tolong makcik saya even saya demam plus selsema n batuk2... Hmm...ok la...tu je yg saya nak cerita plus bagitau...




sorry kalau pelik dan pendek post saya nie sebab saya tulis post nie guna nset...ermm...insyaALLAH kalau ada masa n kelapangan,saya akan post pape lagi kat blog nie... ;-)

 Sayonara...love you all so much!! :-*

No comments:

Post a Comment