Monday, February 21, 2011

a little gift for someone =)

hai semua.....


hmm...agak dah lama tak maen karang2 kat blog nie....tapi tak la lama mane pun sebenar nyer....ermmm....busy cikit la dua tiga ari nie.....tapi kalau di ikut kan sebetul nyer tak de la sibuk mane pun.....hehehehe....


ermmm....ari jumaat ari tu pegi umah acu sebab nak tolong mane yang boleh sebelum kenduri akikah hilmi,birthday haziq & anniversary acu dengan paksu pada keesokan ari nyer....hmm...memang penat sangat time kenduri tu tapi enjoy la jugak sebab dapat spend masa dengan kazen2 en....so happy!!!!!!!!


tapi yang paling geram ari tu en ngan abang sedara yang konon nyer paling disayangi iaitu abg EEB....ade ke patut dia kutuk aku punya blog....rasa macam nak sekeh jer...tapi pikir abg sedara en...so saya wat biasa2 je....dah tu boleh lak post kat wall FB tanya xde entry baru ke....dah la kutuk2 lepas tu sibuk2 nak baca lagi....lepas tu kata tak nak follow sebab tak hot....macam la dia tu hot sangat....kerek betul....



hmmm...sampai situ je citer untuk kazan saya yang tersayang tu....sambung pasal kenduri tu tadi...aku dengan kazen2 aku pun berkerja la dengan sebaik mungkin tapi tak de la wat keje mane pun sebab ramai yang sedia membantu.....majlis tu habis dalam dekat2 pukul 5 macam tu....time tu la baru terasa penat kerana hanya aku,AIMIN,WANIE & family acu sahaja yang mengemas segala benda yang bersepah lepas sume tetamu balik....hahahaha...sangat2 penat.....


tapi malam tu dalam pukul 9 macam tu acu antar AIMIN dengan WANIE balik.....so aku pun join la sekaki dan stay dekat umah umi.....hahahaha....then lepak2 dengan WANIE sambil on9...macam2 benda kitaorg citer2....dekat pukul 1 pagi jugak la baru tido....keesokan hari nyer lepas subuh....agak2 dalam pukul 7 lebih macam tu aku,WANIE dengan SARAH ikut umi pegi kabutsales (sory lau salah eje...xrti la...) kitaorg beli macam2 & hampir satu tmpat tu kitaorg round....penat la jugak berjalan.....agak2 dalam dekat2 pukul 9 macam tu baru kitaorg balik.....


sampai je umah terus siap2 sebab nak pegi AMCORP MALL dengan family acu dan juga KAK CIKIN....hehehe...kat sana pun kitaorg pegi jalan2 jugak....hahaha...hampir semua level kitaorg jelajah....agak penat la...tapi sampai je 1 level nie en (tak ingat la level bape.....) ade sesuatu yang menarik minat aku untuk mula mengeluar kan duit....hahaha...dapat la baju,selotape yang ade gambar2 tu dengan barang2 kat bawah nie....



hadiah yang dimaksud kan tu...
                                    

yang dua stripe tu untuk KAK LINDA & ABG SYED.....saje je nak bagi....tak de pape special pun bnda tu.....untuk ABG RAHMAD & KAK ZIRA lak nanti akan dipikir kan....hehehehe...tak tahu nak bagi ape la.....ermmm...yang rantai tu untuk diri aku sendiri la....tak tahu nape tapi terasa sangat berminat & teringin untuk beli....sebab tu la aku beli rantai nyer....hehehehe....sambung citer awal2 tadi....ok....kitaorg gerak balik umah dalam pukul 1 lebih macam tu....sampai je umah umi terus lunch & lepak kat bilik WANIE....sementara dia siap2 nak balik ke asrama yayasan yang di sayangi tu en,,,aku layan la adik2 sedara aku dan akhir nyer aku dibuai mimpi....hahaha...sangat penat k....bukan sengaja nak tido....


dalam pukul 3 aku bangun dan terus cuci muka....lepas tu join AIMIN tengok movie dekat bilik bawah sampai ar maghrib.....tapi sambung lagi lepas solat,mandi & makan mlm tu....hahahaha....dekat pukul 11 lebih baru kitaorg naik bilik dan buat hal masing2.....dekat2 pukul 1 baru la aku tido.....keesokan hari nyer lak aku bangun,mandi dan breakfast....time breakfast tu borak2 dengan umi pasal kehidupan kat U la,pasal dah dapat result nanti nak sambung amik kos ape,kat mane & macam2 lagi la.....lepas abis je breakfast terus tngok tv sampai la time lunch....lepas makan tu sambung lagi tengok tv dalam pukul 3 lebih then terus kemas2 nak balik umah sebab ari nie ade test QTI kete...


hmm....memang enjoy la sepanjang dua tiga ari nie sebab dapat spend masa dengan kazen dan auntie yang tercinta & dirindui....penat memang penat tapi nak wat macam mane...sekarang dah jarang dapat wat aktiviti macam tu sebab masing2 busy....pape pun aku sangat gembira & bersyukur sebab dapat sebuah keluarga yang penuh dengan kasih sayang nie....even masing2 ade kelebihan & kekurangan tapi tetap happy n bahagia.... =)


hahaha...sudah ngantuk dan mahu tido....takut tak bangun pagi je esok & melepas la aq punya QTI test tu....hope sangat dapat buat yang terbaek & lulus test tu.....=$




p/s: ABG EEB jangan marah ek....gurau je... =P

No comments:

Post a Comment