Thursday, February 24, 2011

my class mate n the best buddy!!!! =P

hai sume....


ari nie tetiba terasa nak maen karang2 kat blog nie....hahaha.....nak maen karang2 tapi tak tahu nak wat entry pasal pe....last2 aku teringat pasal sorang budak nie....hmmm....rindu la jugak nak kacau2 dia or sakat dia kat sekolah.....hehehehe.....ok2!!!lau korang ingat lagi la en...last month aku pernah kata nak citer pasal amir en....so sekarang nie aku nak bagi tau cikit2 yang aku tahu la pasal dia.....bukan tak nak citer sume tapi aku tak tahu banyak pasal dia  nie.....



hmmm....nama panjang dia muhd amir bin nordin.....lau tak silap la....hahaha...sory amir coz tak ingat nama penuh....ermmm...kitaorg panggil dia amir....dia nie tinggal dekat bangsar tapi tak tahu la pulak asal mane sebab tak pernah tanya la....dia nie agak pendiam cikit dalam kelas n lau nak tahu la en....amir nie ramai peminat....hahahaha....dari 7 org girls yang ade dlm kelas aku tu,,,hampir sume la prnah minat dia.....jujur aku kata yang aku pun pernah minat dia time f4.....tapi dulu je la....naik f5 dah tak dah....



tapi time f5 dulu aku selalu dengar citer yang dia suka sorg budak nie tapi dak sekolah lama dia la....tak ingat la nama dia.....hmmm...rasa budak tu sangat beruntung sebab dapat amir.....tapi ari nie aku dapat citer lagi hot n best...hahahahaha...sangkaan aku selama nie tepat n memang betul dia dah kapel...tapi bukan dengan dak yang aku kata tu....orang laen...dia kapel ngan nana.......wah!!!!hati ku sangat gembira sebab nyer aku memang rasa yang diaorg sesuai...hope sangat yang diaorg bahagia n kalau ade jodoh kekal la sampai ke jinjang pelamin......nana tu kalau korg ingat lagi la....aku ade wat entry pasal dia dulu tapi pendek je sebab tak tahu banyak la pasal nana....

eh!!!!lupa lak nak tunjuk gambar dia....kat bawah nie la amir....mungkin bagi korg biasa2 je sebab dia tak de la ensem mane sebenar nyer....tapi dia memang ade rupa n gaya dia wat org tertarik kat dia....n dia nie antara student yang paling disayangi oleh guru2 yang mengajar kelas kami....kekadang tu rasa macam nak sepak2 je dia sebab cikgu2 sayang dia lebih n cikit2 amir.....tolong la paham....sangat jeles k....


   
amir   =)


hmmm....sebab kenape aku boleh ok n rapat ngan dia sebab dia always rendah diri....lau kena sakat or pape pun dia diam je...lau org puji t mesti dia senyum....hahaha...tapi tak tahu la dalam atie dia menyumpah or ape en.....hehehehe....aku nie lau bab mengutuk or kena kan orang memang no1 pun....hahaha......


ok2!!!sekarang citer pasal pe aku sayang sangat kat dia....ermmm....dulu time f4 aku selalu la jugak marah dia tapi lau nak ketenangan kan aku mesti pegi kat meja dia n tido kat citu.....hahahaha....tapi tu lau cikgu tak masuk kelas je la aku buat.....dak2 kelas aku memang kuat maen tapi diaorg pandai2....aku selalu berusaha kras untuk kalah kan diaorg tapi time f4 aku tak rasa langsung amir nie pencabar aku.....bila naek f5 je aku memang terkejut sebab dia dapat result lagi elok dari aku....


memang tak boleh nak dinafi kan yang time f5 aku agak cuai n tak fokus dalam study....bnyk bnd nak kena wat....nak wat mcm mane en...kat sekolah dengan tugas n masalah pengawas nyer,kat ostel lak masalah dak2 dorm yang bnyk ragam n sebagai ketua dorm akumkna maen peranan....nasib baek la jadi pengawas koperasi tak membeban kan aku....lau tak memang aku dah boleh bunuh diri dah.....hehehehe...


ok2!!!balik pada citer amir tadi....sebab bnyak sgt tanggungjwb kat sekolah tu....aku selalu try harder then anyone dlm kelas tu n kekadang aku dapat kalah kan amir tapi tak dalam sume subjek even lau kedudukan dalam kelas aku selalu menang....lau nak di ikutkan kitaorg tak pernah gaduh or pape la dalam hal pelajaran nie sebab lau tak tahu or tak paham pape kitaorg akn bekerjasama satu kelas....senang citer dak2 kelas saya sangat2 tak kedekut ilmu....


hmmm....so tu je kot citer pasal amir....pasal dak2 kelas tu nanti la aku citer ek....terlampau bnyk bnd nak story lau brcakap psl kelas sebab stiap org dlm kelas aku tu ade ragam masing2 n tak sama....even mcm tu ktorg tetap satu kepala n sepakat lau nak wat pape....ONE FOR ALL,,,ALL FOR ONE!!!!  MISS U GUYS SOO MUCH  =)

No comments:

Post a Comment