Sunday, April 10, 2011

hmm...pelik & boleh ke???

assalamualaikum...........

wah!!!!dah lama kot aku tak post entry pape.....mesti korang dah boring & jenuh en tengok yang sama je kat blog aku nie....hahaha...sory la....busy sikit dengan urusan U n benda2 yang seangkatan dengan nyer (bajet je lebih)....tapi still ada masa untuk berjalan & merayau menghabiskan duit....hahahaha


hmm...macam2 benda yang aku nak cerita sebenar nyer dalam blog nie....tapi ape kan daya masa tak mengizin kan....hahaha....busy la kata kan (poyo je lebih)....tapi memang betul la sebab banyak benda yang aku jumpa & belajar sepanjang bergelar pelajar lepasan SPM a.k.a penganggur yang berjaya nie....


ok!!!tadi pergi lunch kat umah mak long aku & dia offer kerja kat salon dia...adui!!!aku terus blur seketika sebab aku bukan reti pun benda2 nie & aku boleh ke buat kerja2 tu semua....hmmm....ntah la...parents aku dah bagi green light kalau aku nak kerja sana sebab kedai tu dekat shah alam je & aku dah ada lesen...so tu bukan masalah kalau aku nak pergi sana en...cuma,,,ntah la....tak tahu nak kata macam mane...   =$



lagi satu yang aku pelik nie la en...kenapa la orang susah sangat nak percaya yang aku tak ada pakwe...acoi!!!susah sangat ke nak percaya yang aku tak ada pakwe???aku tak ada masa la nak tipu or gurau2 dengan korang pasal benda2 nie....hmm....lantak la sana korang nak kata apa sebab yang penting apa aku kata tu kenyataan....


so........kesimpulan nya disini....anda2 semua kena la percaya bahawa saya nie memang tak ada pakwe buat masa nie & saya tak tipu k...saya sangat bahagia & gembira dengan kehidupan saya sekarang nie...alhamdulillah saya masih ada kawan2,abg angkat & kakak2 yang boleh teman kan saya dan bahagia kan saya...tapi tak setiap masa la diaorang ade untuk diri saya en....


pape pun saya sangat gembira & bersyukur sebab ada orang yang masih sayangkan saya & boleh buat saya gembira....hal pakwe2 nie,,,nanti2 la saya fikir2 kan ek bila mau ada...atas sebab ape tu,,,biar lah rahsia...hahaha...mana boleh cerita semua...tak ada privasi la nanti (perasan bagus & ingat artis ke apa nak privasi2 n rahsia2 nie) =P huhuhu...


k la...dah tak tahu nak karang ape...hehehe...insyaALLAH bebila ada masa nanti aku main karang2 lagi ek...  =)  sayonara...love you all...  =) 

No comments:

Post a Comment