Monday, April 18, 2011

Kim Beom | Korean actor - Kim Beom(김범), korean star

assalamualaikum...


hehehe...korang mesti pelik kan bila tengok aku tetiba post link nie...dah la pasal KIM BEOM...ntah korang kenal ke tak mamat nama KIM BEOM nie...hmm...tak ade banyak benda la nak cerita sebab aku pun tak tahu sangat pasal dia nie...

hmm...ok2!!!ape yang aku tahu la pasal KIM BEOM nie en,,dia merupakan salah seorang pelakon dekat korea....hahaha...dia sangat comel...tipu la kan kalau aku kata yang aku tak jatuh hati dekat dia...tapi bukan jatuh hati ape....minat je...tak lebih dari tu...nak tahu lebih pasal dia,,korang boleh tengok dekat link bawah nie...tak pun boleh carik dekat wall FB aku & tengok la official page dia sendiri...banyak yang korang boleh tahu pasal dia dekat situ....bagi yang minat LEE MIN-HO lak,,,dia punya official page pun ada tapi tak aktif macam KIM BEOM punya...hope korang enjoy dengan maklumat nie...bagi sape yang dah tahu tu dan terer pasal benda2 nie,,,boleh la share maklumat dengan aku...saya sangat menghargai nya... =)

Kim Beom | Korean actor - Kim Beom(김범), korean star


sorry bebanyak kalau entry aku nie pendek plus merepek...huhuhu...dah lama dah fikir nak update blog nie tapi tak tahu nak buat entry ape...last2 aku post link nie...hahaha...atleast korang dapat tahu la yang aku sekarang nie dah gila citer korae...tak lama lagi gila citer anime la pulak...hahaha.... =)


ok la...mahu sambung tengok citer MY GIRL...hehehe...BOYS BEFORE FLOWERS & HE'S BEAUTIFUL aku dah tengok plus ulang dua kali...hahaha...sayonara!!!!!  =)

No comments:

Post a Comment